What's new
PinoyTechnician

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

REFERENCE Ipad Air Stock Sa Itunes Flashing 20%

calyn22

ITP Member
Reaction score
9
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/05uq56b" data-context="false" ><a href="//imgur.com/a/05uq56b"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
baklas nand
linis black glue

read info
hanggat maaari backup nyo sa ibang nand yung info bago reformat yung nand ng mismong unit
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/OdJC0sc" data-context="false" ><a href="//imgur.com/a/OdJC0sc"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/L9ZbqlB" data-context="false" ><a href="//imgur.com/a/L9ZbqlB"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
yan na at nag success na sa flashing using 3utools

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/OnfT1D6" data-context="false" ><a href="//imgur.com/a/OnfT1D6"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
at dalandan na mga boss

Back