What's new
PinoyTechnician

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Proscan plt7650g (tablet) frp lock..done

Arjay16

Premium Account
Reaction score
125
NAKADEBUGGING KYA HND NA KO NHIRAPAN MASYADO..
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/lfQgf"><a href="//imgur.com/lfQgf"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/3HS19"><a href="//imgur.com/3HS19"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
HINDI PA SIYA ROOTED (android version 5.1)..KAYA ROOT MUNA KAY MS TOOL CRACK
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/HElkC"><a href="//imgur.com/HElkC"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
click start ung ROOT 4.3-6.0.1
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/JwCV9"><a href="//imgur.com/JwCV9"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
AYUN SUCCESS..
READ INFO KO S UAT CRACK
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/DNiRc"><a href="//imgur.com/DNiRc"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
AYUN ROOTED NA..OPEN NMN C MIRACLE CRACK 2.27A AND CHOOSE MOTOROLA FRP RESET THEN START..
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/CxsoA"><a href="//imgur.com/CxsoA"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
YUN DONE NA....
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/UVjGY"><a href="//imgur.com/UVjGY"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
SUCCESS..SANA PO MAKATULONG..

Back