What's new
PinoyTechnician

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

alcatel ot 7047e tulala done by tested firmware

JanRens

Registered
Reaction score
23
tulala lng sa logo, done by tested firmware credits to boss axe_gsm
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="MOLLVLz"><a href="//imgur.com/MOLLVLz">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="XTSke1A"><a href="//imgur.com/XTSke1A">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
ito nka tulala lang..

kya hanap agad ng firmware sa tahanan na to may nakita agad kya subok agad flash
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="3E5Kze4"><a href="//imgur.com/3E5Kze4">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="1WFWAaR"><a href="//imgur.com/1WFWAaR">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

ito finish flashing at success na mn:D:D
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="Zn5Kuvw"><a href="//imgur.com/Zn5Kuvw">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="t4MQAEe"><a href="//imgur.com/t4MQAEe">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="vyb4zaB"><a href="//imgur.com/vyb4zaB">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="Tg3Legv"><a href="//imgur.com/Tg3Legv">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
(l:0(l:0(l:0
pasok lang po dito para sa FW
http://www.antgsm.com/showthread.php?p=491492#post491492

Back